Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Silvercrest Bluetooth Headphones LIDL (SBTH 4.1 A1) mini review (24.99€)

Αγόρασα πρόσφατα από τα lidl (24.99€) τα παρακάτω ακουστικά (κωδικός SBTH 4.1 A1) για χρήση στον η/υ ή άλλο μέσο (tv) ως ασύρματα. Δεν έχω εμπειρία από άλλη αντίστοιχη/επώνυμη λύση bt audio headphones οπότε η άποψή μου περιορίζεται σε αυτό που είδα (αν εκπλήρωσαν τις προσδοκίες μου).



Διάβασα "καλές" κριτικές με κάποιους περιορισμούς που και εγώ διαπίστωσα. Καθώς δεν βρήκα κάποιο ελληνικό review θα ήθελα να αποτυπώσω την δικιά μου άποψη έχοντας τα δουλέψει σε η/υ (laptop με bt) για μερικές ώρες. Αγοράστηκαν για γενική χρήση (laptop, tv με bt transmitter) και όχι για χρήση σε κινητό (αποκλειστικά) καθώς δεν συνηθίζω να έχω ακουστικά στο κινητό.


Θετικά
  • Καλή ποιότητα ήχου (και δεν είμαι εύκολος κριτής). Σχετικά ισορροπημένος ήχος με καλά/δυνατά/καθαρά μπάσα αρκετά γεμάτος. Λέγοντας "ισορροπημένος" για να είμαι ακριβοδίκαιος έχουν μία τάση να κολακεύουν τα μπάσα (εις βάρος λίγο των μεσαίων, πρίμων) αλλά γενικά είναι πολύ ευχάριστο το αποτέλεσμα. Είναι πολύ καλά νομίζω για ακρόαση μουσικής όσον αφορά την απόκρισή τους σε συχνότητες και ένταση. Για κάποιους αυτό είναι το βασικό κριτήριο αγοράς. Δε θα σας απογοητεύσουν για αυτό που ζητάνε. Οι άρρωστοι hiFi που δεν συμπαθείτε κολπάκια με κολακευμένα μπάσα ασφαλώς δείτε αλλού. 
  • μπορούν να είναι ενσύρματα αν χρειαστεί. Συνδέονται δηλαδή και με καλώδιο 3.5mm με κάποια πηγή ήχου. Με ενσύρματη σύνδεση λειτουργούν μόνο ακουστικά και όχι μικρόφωνο. Παρέχεται καλώδιο στη συσκευασία mini jack σε mini jack ("καρφάκια" 3.5mm).
  • Σε λειτουργία ΒΤ έχουν μικρόφωνο, πλήκτρα αλλαγής έντασης και απάντησης/απόρριψης κλήσης. Δεν έχουν πλήκτρα επόμενο/προηγούμενο τραγούδι.
  • το "ζευγάρωμα" pairing είναι πανεύκολο και με δύο συσκευές που το δοκίμασα δεν είχα κανένα θέμα.
  • Μπορεί να συνδεθεί με δύο (τουλάχιστον) και ταυτόχρονα συσκευές (ακούω λαπτοπ και όταν έχω κλήση βγαίνει το τηλέφωνο χαμηλώνοντας μόνο του τον ήχο του laptop). Αυτό είναι πολύ βολικό καθώς τα χρησιμοποιούσα και σε laptop (που έχει BT) και σε κινητό.
  • Καλή Εμβέλεια. Μεταξύ δύο γειτονικών δωματίων με τοίχο επικοινωνεί χωρίς να χάνει το σήμα). Στους δύο τοίχους αρχίζει και έχει προβλήματα (λογικό) αλλά αν πλησιάσεις γρήγορα απανασυνδέεται. 

Αρνητικά
  • Σχετικά μεγάλη καθυστέρηση (lag, delay) στη απόδοση του ήχου (σε χρήση BT). Για ακρόαση μουσική δεν υπάρχει κανένα θέμα αλλά για ταινίες και σίγουρα για παιχνίδια είναι παντελώς ακατάλληλα (για παιχνίδια τουλάχιστον). Μιλάνε σε μια ταινία οι ηθοποιοί και τα χείλια κουνιούνται πρώτα και μετά ακούγονται οι διάλογοι. Κάνοντας δοκιμές στο VLC διαπίστωσα πως η καθυστέρηση είναι 0,4 sec (350-400 milliseconds lag) καθώς τόσο ήθελε να μετατοπιστεί για να έχεις καλό συγχρονισμό. Και για την ιστορία τα 400 ms είναι αντιληπτό και αρκετά ενοχλητικό. Σε προγράμματα προβολής όπως το vlc το ρυθμίζεις (υπάρχει επιλογή συγχρονισμού ήχου σε σχέση με την τενία) αλλά σε άλλα όπως youtube ή gamming δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Σε οπτικό πρόγραμμα στο youtube η καθυστέριση φαινόταν να είναι γύρω στα 0.2sec (ή περίπου 4 καρέ μετά) αλλά η μέθοδος υπολογισμού είναι πιο "μπακάλικη". Γενικά έχω ακούσει για προβλήματα lag που έχουν τεχνολογίες ΒΤ αλλά περίμενα κάτι καλύτερο. Στο κινητό P9 huawei στο ίδιο θέμα εντόπισα ίδια καθυστέρηση πχ 0.4 sec μετρημένο πάλι με mobile VLC. Στο ίδιο κινητό συνέδεσα σήμερα και jbl bt ηχεία και είχαν πρακτικά 0 sec καθυστέρηση άρα δεν ήταν θέμα "κακού" πομπού σε μία από τις δύο συσκευές. Επίσης δοκιμάστηκε και plantronics BT και επίσης δεν υπήρχε εμφανής/αντιληπτή καθυστέρηση στον ήχο. Οπότε είναι καθυστέρηση των ακουστικών (διαδικασία decoding που θα πει "ασθενική" επεξεργαστική ισχύς). Κρίμα γιατί είναι 4.1 bt και περίμενες κάτι καλύτερο.
  • Μέτρια προς κακή άνεση. Είναι πολύ σφιχτά το οποίο προσφέρει "απομόνωση" αλλά είναι και κουραστικό νομίζω. Είναι και λίγο βαριά (260gr) για πολύωρη χρήση. Δεν νομίζω μπορώ να τα έχω πάνω μου για πολύ ώρα. To πάνω "στεφάνι" το μαξιλαράκι είναι κάπως σκληρό (κακό cushioning) και αρχίζεις και το νοιώθεις στο κεφάλι καθώς το βάρος τους πιέζει τα ακουστικά προς τα κάτω.
  • Ως ακουστικά για κλήση: Έγινε δοκιμή σε κλήση bt από κινητό ο ήχος που άκουγε δεν είναι πολύ δυνατός (ο άλλος το ακούει μπουκωμένο) και σημαντικά χειρότερος από του μικρόφωνο του κινητού (βαθμολογία ας πούμε 10 κινητό και 6 ακουστικό). Παρόλα αυτά κάνει τη δουλειά του. Δεν δοκιμάστηκε σε ανοικτό χώρο με θόρυβο ούτε φαίνεται να έχει κάποιο noise cancellation. 
Τελικά από εμένα επιστράφηκαν καθώς το delay ήταν deal breaker. Αν τα ήθελα για μουσική (μόνο) θα τα κρατούσα.

Περισσότερα/αναφορές

4 σχόλια:

  1. ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΑ 5-3-18.ΓΙΑ ΑΚΡΟΑΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΝΕΙΩΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ.ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΗΧΟΥ,ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΑΣΑ,ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΙΜΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΥΚΩΝΟΥΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΣΦΗΧΤΑ,ΑΛΛΑ ΕΛΠΕΙΖΩ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ 25 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ,ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10,ΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΩ ΜΕ 9 .-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν διαπίστωσες "καθυστέρηση" στις ταινίες; δλδ να ακούς με καθυστέρηση τον ήχο σε σχέση μετα χείλη των ηθοποιών. Καθυστέρηση που εμένα μου φάνηκε αρκετή και εύκολα αντιληπτή. Εμένα αυτό με ενόχλησε ουσιαστικά.

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις. Τα δικά μου παρουσίασαν το πρόβλημα που έχει αναφερθεί σε άλλα reviews. Το δεξί ακουστικό σταματάει να ακούγεται. Περιμένω επικοινωνία με το service για τις επιλογές επισκευής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλαβα καινούρια ακουστικά από την εταιρία χωρίς να χρειαστεί να επιστραφούν τα χαλασμένα. Μένει να δω αν θα παρουσιάσουν το ίδιο πρόβλημα και τα καινούρια.

      Διαγραφή